Blogia
Megui Cabrera - Radiofonic@

Estúpidos No, Gracias

Estúpidos No, Gracias

Darrerament, estic llegint aquest audiollibre per la Once. Sempre és interessant llegir llibres que potser mai llegiries si no fos perquè ho has de fer a la teva professió. Veritablement, aquesta tasca dóna molta cultura general. En fi, que us el recomano per tal de viure, conviure o sobreviure amb la resta de companys a les organitzacions laborals.

Això m'ha fet pensar en algun que altre estúpit/da integral que m'he creuat a la meva vida laboral, el buit que li han fet la resta de companys-"amics" i m'ha fet reforçar el meu punt de vista (pensava que gens pragmàtic, per ideal). Ser amable, no significa ser dèbil ni submís. Significa ser absolutament respectuós amb l'altre. I per mi, això no ho paga cap sou, ni de suposada estrella mediàtica ni de funcionari.

Ah, i perdó pels qui s'hagin sentit ofesos per llegir la paraula "estúpit" (hi ha gent que encara té sensibilitat a aquest món). Reconec que a mi m'ha sobtat inicialment. Però, en un dels capítols, l'autor justifica de forma flagrant que més que acosador o acosadora (de mobbing o bulling), se'ls ha d'anomenar estúpits o estúpides. Així que davant la reflexió d'aquest reputat autor, Robert I. Sutton, escollit al 2002 com un dels deu millors autors de llibre en l'entorn del management, no hi ha res més a afegir.

0 comentarios