Blogia
Megui Cabrera - Radiofonic@

Ah clar!

Ah clar!

Parlant de Mark Anthony... El ritme va fer que oblidés immortalitzar el moment de la seva aparició a l'escena amb el meu mòbil. Però vaig trobar les forces necessàries per fer una foto d'una imatge insòlita.

La nit del concert de l'Anthony al Palau Sant Jordi, la selecció espanyola va guanyar el partit que els va deificar... I els organitzadors van decidir retransmetre'l en les pantalles gegants que estaven reservades per la "face" del puertorriqueny. El cas és que a mi no m'agrada gaire el futbol, sóc més de ioga...

Total, vaig pagar unes entrades per veure un partit que no m'interessava en excés i vaig haver d'esperar al final del mateix per tal que comencés a cantar el rei comercial de la salsa actual. És prou pintoresc! Fins i tot ho vaig trobar poc respectuós pels qui no som uns fervents seguidors de la selecció. De fet, si hagués preferit el partit, no hauria comprat les entrades pel concert... En fi, una mica de pranayama i se'm passa!

Però el concert va ser un deliri!

0 comentarios