Blogia
Megui Cabrera - Radiofonic@

Pel meu oncle

Ara fa una estona acabo de rebre un mail del meu oncle Joaquin (l'oncle) felicitant-me pel meu blog. M'ha fet moltíssima il·lusió, no pel fet que m'hagi dit que estava bé (que és molt millorable), sinó per l'interés que mostra per totsels projectes vitals que inicio. Pels qui no el conegueu, us puc dir que és un gran professional del món de les teràpies alternatives i una gran persona, coherent amb ella mateixa i amant dels seus amors (des de la seva feina fins als seus nebots, d'entre les quals tinc l'immens plaer de formar-hi part). Potser mai li he dit i potser mai li diré, però en els moments més difícils que he viscut fins ara ha estat el meu guia espiritual més constant i amable.
Te quiero mucho tío. Este es mi blog y estás en tu casa, así que te invito a reñirme por estas cosas que digo en público...
Por cierto, gracias por contarme la existencia de los blogs...

Un besito!

0 comentarios